Strategia marketingowa i sprzedażowa w Indiach
IndiaConnected opracowuje skuteczne strategie marketingowe i sprzedażowe dla firm rozpoczynających działalność w Indiach.
Skontaktuj się z namiJak najlepiej promować swoje produkty i usługi w Indiach? Nasz zespół pomaga w opracowaniu dostosowanej strategii sprzedaży, aby właściwie pozycjonować produkty i usługi na indyjskim rynku, zarówno offline, jak i online.
Jest to kluczowy czynnik budowania relacji z potencjalnymi klientami, zwiększania sprzedaży i osiągania zrównoważonego wzrostu.
Możemy pomóc Ci w:
- Identyfikacji grupy docelowej i dopasowaniu do niej odpowiednich kanałów marketingu cyfrowego
- Opracowywaniu mądrej strategii mediów społecznościowych
- Ocenie i usprawnianiu procesu sprzedaży w Indiach (od generowania leadów po obsługę posprzedażową)
- Analizowaniu i poprawie zarządzania relacjami z klientami przez cały cykl sprzedaży


Perspektywy wzrostu dla Indii są ogromne. Indie są jednym z niewielu krajów na świecie, których gospodarka nadal rośnie w tempie 8% rocznie, więc w najbliższej dekadzie będzie można osiągnąć znaczne zyski. Aby jednak jako firma międzynarodowa skorzystać z tego rosnącego rynku, musisz poznać kraj i indyjskiego konsumenta oraz dostosować swoją strategię sprzedaży do lokalnych potrzeb i preferencji.
W tym przewodniku oferujemy wgląd w kroki, które należy podjąć, aby z powodzeniem rozpocząć i rozwijać sprzedaż w Indiach. Od przygotowania pierwszej wysyłki eksportowej do Indii po stworzenie solidnej obsługi posprzedażowej, będziemy Cię prowadzić i doradzać przez całą Twoją podróż po Indiach.
Warsztat: Pozycjonowanie marki w Indiach
Podczas tego warsztatu nasi specjaliści ds. marketingu i komunikacji będą pracować nad Twoją strategią marketingową i komunikacyjną na podstawie kompleksowej analizy.
- Wgląd w zachowania zakupowe Twojej grupy docelowej.
- Zrozumienie kontekstu kulturowego i jego znaczenia dla pozycjonowania Twojej marki.
- Zrozumienie wymagań budżetowych do osiągnięcia celów sprzedażowych.
Nasi eksperci są doświadczeni i wiedzą, co jest potrzebne, aby dotrzeć do grupy docelowej w tak różnorodnym kraju jak Indie. Jest to niezbędne, aby zapewnić efektywne wykorzystanie zasobów.
Po zakończeniu tego warsztatu będziesz mieć solidny punkt wyjścia dla swojej strategii marketingowej i komunikacyjnej, którą możesz zacząć wdrażać w Indiach: z własnym zespołem lub pod kierunkiem naszych ekspertów. Warsztat trwa pół dnia lub cały dzień, w zależności od przypadku.




"*" indicates required fields